utorok 11. apríla 2017

David Lekuta Rudisha pripravený bojovať o 800m zlato na majstrovstvách sveta

26-ročný Keňan má bežať šesť z ôsmich najrýchlejšími časy niekedy v priebehu dvoch kolách, vrátane svetový rekord 1min 40.91sec on zapadol v Londýne 2012. vážne zranenie kolena ho odopretie o možnosť brániť svoj svet Názov v Moskve pred dvoma rokmi a následné teľa problémy opustili ho neschopný nastaviť rovnaké trestajúci tempo použil zasadiť o jeho súperov. Botswany Nijel Amos pôjde do Pekingu ako favorit mať porazený Rudisha v šiestich zo svojich siedmich závodoch od londýnskeho finále

Rudisha povedal :. "S problémami, ako je zranenie, budete musieť dať čas. Čas je všetko, čas všetko zmení. Som rád, že som späť a som rád, že aj bez tejto 10 0% forme som bol schopný konkurovať.A samozrejme, že tam a bojovať s chalanmi z prednej strany. Ja viem, že nie som vo svojej najlepšej forme. Keď som sa tam dostať, budem späť. - budem môcť znovu riadiť preteky "

Rudisha povedal, že nerozhodla o jeho taktiku pre preteky, ale priznal, že sa s ohľadom na opúšťať jeho ochrannú známku predok Operačné, aby sa pokúsila zvrátiť Amesovom silnú povrchovú úpravu.

"Jediné, čo musím premýšľať o tom, ako budem bežať ten deň.Som pripravený, "povedal. "Spustenie zozadu, ale nie v skutočnosti ďaleko od predného obalu alebo spustenie spredu, v závislosti na tom, ako sa cítim."

Bez ohľadu na to, kde skončí, Rudisha povedal, že bol presvedčený, že by mohol byť späť v pozícii nastaviť niektoré silné časy na konci sezóny.

"cítim sa moje forma sa vracia. Dokonca aj po majstrovstvách sveta, teším sa na dva závody neskôr, kde chcem, aby sa zasadi la sám trochu a uvidíme, či môžem dostať ďalší rýchly čas. Pravdepodobne nie svetový rekord, ale len získať dobrú krátku dobu, asi naháňa svetovo vedúci času "

Tohtoročné aktuálny najlepší čas 1 :. 42,51 bola založená v Monaku minulý mesiac bosnianskej Amel Tuka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára